wtorek, 19 lutego 2013

Odżywka do rzęs





Dziś prezentuje wam odżywkę do rzęs od EVELINE. Kupiłam ją w Biedronce, za ok 10zł. Lubię jej używać, aplikacja prosta, szczoteczka fajnie rozczesuje rzęsy, ma gęstą konsystencję, nie "spływa". Nakładam wieczorami, niekiedy też na brwi. Mam ją stosunkowo krótko, więc na efekty trzeba troszkę poczekać. Minusem jest to, że czasem jest mi ciężko ją zmyć, ale pewnie dlatego że zbyt dużo jej nakładam.



                                                                           

                                                                Posiadacie, jesteście zadowolone?

Kilka dni temu wspominałam o wygranym konkursie. Dzisiaj dostałam paczkę z moim tuszem The Rocket od MAYBELLINE. Już jutro notka, serdecznie zapraszam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz