czwartek, 7 lutego 2013

Małe zakupy

Uwielbiam nieplanowane zakupy! (często mi się przytrafiają, za często..) Przechodząc obok PEPCO, nie mogłam nie wstąpić. W moje ręce od razu wpadła mascara i zalotka, w bardzo niskiej cenie. Jak się będzie sprawować? Zobaczymy ;)


Czy zalotki będę często używać? Raczej nie. Mam długie i gęste rzęsy, których stan ostatnio się jeszcze bardziej poprawił, przez co nie potrzebuje "ulepszaczy", ale taką zalotkę jednak warto w kosmetyczce mieć chociażby na specjalne okazje.

Cena: Mascara Manhattan 'Ultimate Definition' - 9,99zł
          Zalotka   - 5,99zł

Wpadły mi w oko także lakiery do paznokci (nie mówiłam że kupiłam sobie na allegro, cały zestaw do paznokci, łącznie z żelami i lampą UV? w następnej notce opowiem) od Sally Hansen, ale postanowiłam odpuścić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz