sobota, 25 maja 2013

Utwardzacz Essence

Przeglądając zdjęcia, rzuciło mi się w oczy to, jak bardzo urosły moje paznokcie. Nie stosuje żadnych naturalnych olejków czy innych kosmetyków. Ale używam utwardzaczo-odżywki od Essence. I jestem w 100% pewna, że to właśnie ona, spowodowała taki wzrost. Jest to moja 3 lub 4 buteleczka. Ostatni raz używałam tego produktu w tamtym roku, potem był czas gdy miałam bardzo krótkie paznokcie, następnie żelówki. U mnie w drogerii nie mogłam znaleźć tego utwardzacza, więc jak tylko pojechałam do Wrocławia, od razu został zakupiony. Używam go jako podkład pod inne lakiery. Jakoś szczególnie twardej płytki nie mam, ale nie rozdwajają się, nie łamią, mimo że czasem boleśnie się ugną ;) Wiem, że nie każdej kobiecie tej utwardzacz pomoże, np mojej mamie nie poprawił stanu paznokci. Dla porównania fotki.

12 maj

25 maj

Minęły zaledwie 2 tygodnie, a różnica jest na prawdę zauważalna.

1 komentarz: