środa, 23 stycznia 2013

Dry shampoo

Wiem, że to nie żadna nowość. Ten produkt używałam już wcześniej i mowa tu o marce ISANA. 


Od producenta :
"Suchy szampon do włosów ISANA to idealne rozwiązanie pozwalające na umycie włosów w tzw. międzyczasie bez użycia wody. Włosy zostaną odświeżone w przeciągu kilku sekund i staną się ponownie puszyste. Fryzura nie ulegnie zmianie, a włosy będą wyglądały na zadbane. "

Cena, ok 10zł

Mój pierwszy suchy szampon, więc byłam ciekawa co to za cudo. Zapach ładny, kojarzył mi się z winogronami. Radzi sobie z przetłuszczonymi włoskami. Fajne rozwiązanie, ale nie na długo oczywiście. 






Schauma - Świeżość bawełny. Nowość na polskim rynku.

Od producenta:
"Prosty i szybki w użyciu suchy szampon do włosów przetłuszczających się The Cotton Schauma Fresh Spray. Włosy natychmiast po użyciu są czyste, a efekt świeżości utrzymuje się do 48h. Formuła z bawełny i wyciągów aloesowych pozwala usunąć nadmiar tłuszczu. Jest bardzo łagodny dla skóry głowy, ponieważ nie zawiera silikonu. Aplikacja produktu jest to bardzo łatwa. Oprócz zapewnienia świeżości wzmacnia włosy i nadaje im połysk oraz miękkość."

Cena, 13zł (aktualnie w promocji, Rossmann - 9,99zł)
Zastanawiałam się nad kupnem, jednak nie spodobał mi się jego drażniący zapach.



Opisy bardzo zbliżone, cel ten sam. Zamierzałam wybrać między starym i sprawdzonym a nowym produktem, skuszę się ponownie na ISANĘ. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz