sobota, 27 kwietnia 2013

Wygrana w konkursie FLOS-LEK, FACE&LOOK

Byłam bardzo zaskoczona, gdy do moich drzwi zapukał kurier z paczką. Okazało się że wygrałam konkurs. Mało tego, ja nawet nie pamiętałam na czym on polegał ;) Przeanalizowałam swoją pocztę i przypomniało mi się, że wystarczyło wysłać e-maila z danymi i co 10-ta osoba wygrywała. Oto moja, mała nagroda.



Balsam, który dostałam jako jedyny pełnowymiarowy produkt, jest po prostu świetny! Rewelacyjny. Bardzo dobrze nawilża, zapach ma ładny, podobny do kosmetyków dla dzieci. Wchłania się szybko i nie pozostawia lepkiej skóry. Zawsze miałam problem z suchymi łokciami, a teraz zauważyłam że są na prawdę nawilżone, a przecież używam balsamu dopiero od czwartku. Gorąco polecam! W regularnej cenie kosztuje ok 25zł, ale na prawdę warto.

1 komentarz: